Condiții de afaceri
Condiții de afaceri
- Dispoziții generale
Aceste condiții comerciale și de reclamație reglementează drepturile și obligațiile părților contractante care decurg din contractul de cumpărare încheiat între vânzător, care este Innocent Store, s.r.o., cu sediul social la Watsonova 1, 040 01 Košice, Republica Slovacă, Nr. de înregistrare a societății : 45 905 606, înscris în Registrul Comercial al Judecătoriei Košice I., secțiunea: Sro Insert nr. 26553 / V. (denumit în continuare „Vânzătorul”) și Cumpărătorul, al căror obiect este cumpărarea și vânzarea de bunuri de pe site-ul de comerț electronic al Vânzătorului.
Date de contact ale vânzătorului:
Magazinul nevinovat, s.r.o., cu sediul social la Watsonova 1, 040 01 Košice, Republica Slovacă, Nr. înregistrare societate : 45 905 606, înscrisă în registrul comercial al instanței de district Košice I., secțiunea: Sro, Dosarul nr. 26553 / V., Nr. Impozit : 2023132419, TVA: SK2023132419
Funcționare: Innocent Store, s.r.o., Južná trieda 66, 040 01 Košice, telefon: 0770 606 263, e-mail: salut@innocentstore.ro
Organism de supraveghere: Inspecția Comercială Slovacă (SOI) Inspectoratul SOI pentru regiunea Košice Vrátna nr. 3, 043 79 Košice 1 Departamentul de inspecție tehnică a produselor și protecția consumatorilor tel. nr .: 055/6220 781 fax nr .: 055/6224 547 http://www.soi.sk http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
1.1.
Aceste condiții comerciale și de reclamație, astfel cum au fost modificate în ziua încheierii contractului de cumpărare, fac parte integrantă din contractul de cumpărare. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract de cumpărare scris în care sunt de acord asupra condițiilor care se abat de la aceste condiții comerciale și de reclamație, prevederile contractului de cumpărare vor avea prioritate asupra acestor condiții comerciale și de reclamație. Condițiile convenite în acest mod nu trebuie să fie în conflict cu alte reglementări legale (scurtarea perioadei de returnare a bunurilor, perioada de garanție etc.)
1.2.
În sensul acestor termeni și condiții, prin contract suplimentar se înțelege un contract în temeiul căruia cumpărătorul achiziționează bunuri sau i se oferă un serviciu legat de obiectul contractului de cumpărare, dacă bunurile sunt livrate sau un serviciu furnizat de vânzător sau de un terț în conformitate cu acordul lor.
1.3.
Prețul de cumpărare pentru bunurile afișate pe orice site de comerț electronic operat de vânzător include, de asemenea, taxa pe valoarea adăugată în suma specificată de legislația aplicabilă a Republicii Slovace și nu include prețul pentru transportul de bunuri sau alte servicii opționale. Toate acțiunile sunt valabile până la epuizarea stocurilor, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru un anumit produs.
1.4.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a ajusta în orice moment prețul bunurilor enumerate pe orice site de comerț electronic operat de vânzător. Modificarea prețului bunurilor nu se aplică contractelor de cumpărare încheiate înainte de modificarea prețului, indiferent de faptul că bunurile nu au fost încă livrate.
1.5.
În cazul în care vânzătorul nu își respectă obligațiile stabilite în legislația aplicabilă a Republicii Slovace sau a Comunităților Europene sau în acești termeni și condiții, cumpărătorul își poate exercita dreptul împotriva vânzătorului prin intermediul instanței competente.
- Metoda de încheiere a contractului de cumpărare
2.1.
Propunerea de încheiere a contractului de cumpărare este trimisă de cumpărător vânzătorului sub forma unui formular completat și trimis pe site-ul vânzătorului , care a trimis o propunere de încheiere a unui contract de cumpărare, al cărui subiect este transferul de proprietate denumită în continuare „comandă”).
2.2.
În urma trimiterii comenzii, cumpărătorul va primi la adresa sa de e-mail o notificare executată automat de primire a comenzii în sistemul electronic al vânzătorului (în continuare „confirmarea livrării comenzii”). Dacă este necesar, toate celelalte informații referitoare la comanda sa pot fi trimise la adresa de e-mail a cumpărătorului.
2.3.
Confirmarea de livrare conține informații că comanda a fost livrată vânzătorului, dar nu este o acceptare a propunerii de a încheia un contract de cumpărare.
2.4.
Vânzătorul va trimite apoi la adresa de e-mail a cumpărătorului informații cu privire la acceptarea comenzii cumpărătorului (denumită în continuare „acceptarea comenzii”). Acceptarea comenzii conține informații despre numele și specificațiile bunurilor, a căror vânzare face obiectul contractului de cumpărare, precum și informații despre prețul bunurilor și / sau alte servicii, informații despre timpul de livrare preconizat, numele și informații cu privire la locul de livrare a mărfii și informații cu privire la orice preț, condiții, metodă și data transportului mărfurilor la locul de livrare convenit al mărfurilor pentru cumpărător, detalii despre vânzător (denumirea comercială, sediul social, numărul de identificare) , numărul de înregistrare în registrul comercial etc.), sau alte informații necesare.
2.5.
Contractul de cumpărare se încheie livrând acceptarea comenzii în formă electronică sau scrisă cumpărătorului.
2.6.
Înainte de a trimite comanda, vânzătorul a informat cumpărătorul despre informațiile precontractuale referitoare la reclamație, plată, afaceri, transport și alte condiții într-un mod clar, neechivoc, ușor de înțeles și de neînlocuit prin :
- a) să informeze despre principalele caracteristici ale bunurilor sau despre natura serviciului în măsura adecvată mijloacelor de comunicare utilizate și să informeze vânzătorul pe pagina relevantă a catalogului de comerț electronic;
- b) informați despre numele comercial și sediul social al vânzătorului pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și în art. 1 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- c) numărul de telefon al vânzătorului și alte date care sunt importante pentru contactul cumpărătorului cu vânzătorul, în special adresa sa de e-mail și numărul de fax, dacă acesta le-a informat pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și Art. . 1 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- d) adresa vânzătorului, la care cumpărătorul poate depune o reclamație cu privire la bunuri sau servicii, poate depune o reclamație sau altă reclamație, în art. 1 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
(e) prețul total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate celelalte taxe sau, având în vedere natura bunurilor sau serviciilor, prețul nu poate fi stabilit în mod rezonabil în avans, modul în care este calculat, de asemenea ca transport, livrare, poștă și alte costuri. și dacă aceste costuri și taxe nu pot fi stabilite în prealabil cu privire la faptul că cumpărătorul va fi obligat să le plătească, a informat vânzătorul pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic,
- f) informează cumpărătorul despre condițiile de plată, condițiile de livrare, perioada în care vânzătorul se angajează să livreze bunurile sau să furnizeze serviciul, informații despre procedurile de aplicare și tratare a reclamațiilor, plângerilor și sugestiilor din articolele relevante ale acestor activități și condiții de plângere. subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- g) informații despre dreptul cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare, despre condițiile, perioada și procedura de exercitare a dreptului de retragere din contract în art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- h) a informat despre furnizarea formularului de retragere din contractul de cumpărare în art. 10 și în anexa la aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului; vânzătorul a furnizat, de asemenea, formularul de retragere din contractul de cumpărare din anexa la acești termeni și condiții și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului
- i) informații că, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, va suporta costurile asociate returnării bunurilor către vânzător în temeiul articolului 10 alin. 3 din Legea nr. 102/2014 Coll. Cu privire la protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și cu privire la modificarea anumitor legi (denumit în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță”) și dacă el renunță la contractul de cumpărare și costurile de returnare a bunurilor, care, din cauza naturii sale, nu pot fi returnate prin poștă informată la art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- j) obligația cumpărătorului de a plăti vânzătorului prețul pentru performanța efectiv furnizată în conformitate cu § 10 alin. 5 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de servicii după ce a acordat vânzătorului consimțământul explicit în conformitate cu § 4 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță, informată la art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- k) despre circumstanțele în care cumpărătorul își pierde dreptul de a se retrage din contractul informat la art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- l) cu privire la instrucțiunile privind răspunderea vânzătorului pentru defecte de bunuri sau servicii în temeiul alin. § 622 și 623 din Codul civil informate la art. 8 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
(m) existența și detaliile unei garanții furnizate de producător sau vânzător în conformitate cu principii mai stricte decât cele prevăzute la alin. § 502 din Codul civil, dacă este furnizat de producător sau vânzător, precum și informații despre existența și condițiile de asistență și serviciile furnizate cumpărătorului după vânzarea de bunuri sau servicii, dacă o astfel de asistență este furnizată pe e-mail-ul relevant pagina catalogului comercial al vânzătorului și art. 9 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- n) existența codurilor de conduită relevante pe care vânzătorul s-a angajat să le respecte și modul în care cumpărătorul poate să le cunoască sau să obțină formularea acestora pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic a vânzătorului;
(o) durata contractului, în cazul unui contract pe durată determinată; în cazul unui contract încheiat pe o perioadă nedeterminată sau în cazul unui contract pentru care valabilitatea acestuia este prelungită automat, el a informat, de asemenea, despre condițiile de reziliere a contractului pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic a vânzătorului și a acestora termenii și condițiile, care se află pe subpagina relevantă a electronicii afacerii vânzătorului,
- p) durata minimă a obligațiilor cumpărătorului care decurg din contractul de cumpărare, dacă contractul de cumpărare implică o astfel de obligație pentru cumpărător pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic a vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina comerțului electronic al vânzătorului,
- q) obligația cumpărătorului de a plăti un avans sau de a furniza o altă garanție financiară la cererea vânzătorului și condițiile care se aplică furnizării acestuia, în cazul în care contractul de cumpărare implică o astfel de obligație pentru cumpărător pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic din vânzătorului și acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- r) despre funcționalitate, inclusiv măsurile de protecție tehnică aplicabile pentru securizarea conținutului electronic, dacă este cazul, informează pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și în aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțul electronic al vânzătorului,
- s) compatibilitatea conținutului electronic cu hardware și software despre care Vânzătorul știe sau se așteaptă în mod rezonabil să știe, dacă este cazul, a informat pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al Vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe comerțul electronic relevant al subpaginii vânzătorului,
- t) posibilitatea și condițiile soluționării extrajudiciare a litigiilor prin sistemul alternativ de soluționare a litigiilor, în cazul în care vânzătorul s-a angajat să utilizeze acest sistem informat pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții, care sunt situate în subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
- u) cu privire la acțiunile necesare încheierii contractului de cumpărare prin descrierea acestor acțiuni necesare în aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului;
- v) că contractul de cumpărare va fi stocat în formă electronică la vânzător și este disponibil cumpărătorului după ce cumpărătorul îl solicită în scris pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic a vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a activității electronice a vânzătorului,
- w) că limba oferită pentru încheierea contractului este limba slovacă informată pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și în aceste condiții de afaceri și reclamații , care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului.
2.7.
În cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare privind plata taxelor suplimentare sau a altor costuri conform punctului 2.6. litera e) aceste condiții comerciale și de reclamație sau costurile de returnare a bunurilor în conformitate cu punctul 2.6. litera i) din aceste condiții comerciale și de reclamație, cumpărătorul nu este obligat să plătească aceste costuri sau taxe suplimentare.
- Drepturile și obligațiile vânzătorului
3.1.
Vânzătorul este obligat să:
- a) să livreze cumpărătorului, pe baza unei comenzi confirmate prin acceptare, cantitatea, calitatea și timpul convenit și să le ambaleze sau să le echipeze pentru transport în maniera necesară conservării și protecției lor;
- b) să se asigure că mărfurile livrate respectă reglementările legale valabile din Republica Slovacă;
- c) imediat după încheierea contractului de cumpărare, dar nu mai târziu împreună cu livrarea mărfurilor, furnizați cumpărătorului o confirmare a încheierii contractului de cumpărare pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail. Certificatul trebuie să conțină toate informațiile menționate la punctul 2.6. inclusiv formularul de retragere din contractul de cumpărare.
- d) să predea cumpărătorului cel târziu împreună cu bunurile în formă scrisă sau electronică toate documentele necesare preluării și utilizării bunurilor și a altor documente prescrise de legislația valabilă din Slovacia (instrucțiuni în limba slovacă, card de garanție, aviz de livrare, taxă document).
3.2.
Vânzătorul are dreptul la plata corespunzătoare și la timp a prețului de cumpărare de la cumpărător pentru bunurile livrate.
3.3.
Dacă, din cauza vânzării stocului sau a indisponibilității bunurilor, vânzătorul nu este în măsură să livreze bunurile cumpărătorului în perioada convenită în contractul de cumpărare sau determinată de acești termeni și condiții sau la prețul de achiziție convenit, vânzătorul este obligat să ofere cumpărătorului o performanță înlocuitoare sau să anuleze comanda). Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare sau poate anula comanda prin livrarea unui e-mail. În cazul în care cumpărătorul a plătit deja prețul de achiziție sau o parte din acesta, vânzătorul va returna prețul de achiziție deja plătit sau o parte din acesta în termen de 14 zile de la data livrării e-mailului la retragerea din contractul de cumpărare sau. anularea comenzii către cumpărător pe contul desemnat de acesta, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă performanța de înlocuire oferită de vânzător sau se retrage din contractul de cumpărare într-un termen rezonabil, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și dacă cumpărătorul a plătit deja prețul de achiziție sau o parte din acesta, vânzătorul este obligat să returneze prețul de achiziție deja plătit sau o parte din acesta. în termen de 14 zile de la data livrării retragerilor din contractul de cumpărare către cumpărător.
- Drepturile și obligațiile cumpărătorului
4.1.
Cumpărătorul a fost informat de către vânzător că o parte din comandă este obligația de a plăti prețul.
4.2.
Cumpărătorul este obligat să:
- a) preia bunurile comandate și livrate,
- b) să plătească vânzătorului prețul de achiziție convenit în termenul stabilit, inclusiv costul de livrare a bunurilor,
- c) confirmă în nota de livrare primirea mărfii prin semnătura acestuia sau prin semnătura persoanei autorizate de acesta.
4.3.
Cumpărătorul are dreptul de a livra mărfurile în cantitate, calitate, dată și loc convenite de părți.
- Conditii de livrare si plata
5.1.
Disponibilitatea obișnuită a mărfurilor cu data expedierii acestora este indicată pentru fiecare produs pe site-ul de comerț electronic.
5.2.
Cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul au convenit altfel în contractul de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze articolul cumpărătorului imediat, în termen de cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare . În cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a livra articolul în perioada prevăzută la prima teză, cumpărătorul îl va invita să livreze articolul în termenul suplimentar rezonabil prevăzut de acesta. În cazul în care vânzătorul nu livrează articolul chiar și în acest termen rezonabil suplimentar, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract.
5.3.
Vânzătorul este îndreptățit să invite cumpărătorul să preia bunurile chiar înainte de expirarea perioadei de livrare convenite în contractul de cumpărare.
5.4.
Display -ul color al mărfurilor pe monitor pot să nu corespundă exact nuanțele de culoare real , deoarece cumpărătorul va de fapt le percepe . Afișarea nuanțelor de culoare depinde, printre altele, de calitatea monitorului afișajului, resp. alt dispozitiv de afișare utilizat.
5.5.
Cumpărătorul este obligat să preia marfa la locul în care este vânzătorul sau reprezentantul său, autorizat să livreze marfa și cumpărătorul a convenit în contractul de cumpărare sau în alt mod în timpul înainte de livrarea bunurilor (denumit în continuare „Locul”). Cumpărătorul este obligat să preia bunurile în intervalul de timp care este vânzătorul sau reprezentantul său, autorizat să livreze bunurile și cumpărătorul a fost de acord în contractul de cumpărare sau în alt mod înainte de livrarea bunurilor (în continuare „intervalul de timp”) ).
5.6.
În cazul în care vânzătorul livrează bunurile cumpărătorului la Loc și în intervalul de timp, cumpărătorul este obligat să preia personal bunurile sau să se asigure că bunurile sunt preluate de o persoană autorizată în caz de absență să preia bunurile și să semneze un protocol privind plata prețului de achiziție și livrarea și livrarea bunurilor. Terțul autorizat să preia bunurile este obligat să prezinte vânzătorului o copie a acceptului de comandă. Bunurile sunt considerate livrate și preluate în momentul livrării bunurilor către cumpărător. Livrarea bunurilor către Cumpărător înseamnă livrarea bunurilor la Loc, preluarea de către Cumpărător sau o terță parte autorizată de Cumpărător și semnarea unui protocol privind plata prețului de cumpărare și livrarea și livrarea Bunurilor de către Cumpărător sau un terț autorizat de Cumpărător.
5.7.
Dacă este necesar să se repete livrarea bunurilor din cauza absenței cumpărătorului pe site și în intervalul de timp sau dacă cumpărătorul fără retragere scrisă prealabilă din contractul de cumpărare în termen de 7 zile de la expirarea inutilă a intervalului de timp, vânzătorul este are dreptul la despăgubiri pentru daune costul real al unei încercări de livrare nereușită a bunurilor pe site.
5.8.
Cumpărătorul este îndreptățit să inspecteze transportul, adică mărfurile și ambalajul acestora imediat după livrare, în prezența reprezentantului vânzătorului. În cazul constatării existenței unui defect al mărfii și / sau în cazul în care expedierea nu este completă (număr mai mic de bucăți sau lipsă de bunuri comandate), reprezentantul vânzătorului este obligat să permită cumpărătorului să facă o evidență a întinderea și natura defectului. Pe baza unei astfel de înregistrări livrate vânzătorului, cumpărătorul poate refuza ulterior să preia bunurile livrate cu un defect sau să confirme livrarea bunurilor cu un defect și ulterior în conformitate cu art. 8 dintre aceste condiții de afaceri și reclamație pentru a depune o plângere cu privire la defectele bunurilor la vânzător sau la o persoană desemnată. În cazul în care cumpărătorul refuză să preia bunurile livrate cu un defect, toate costurile suportate în mod intenționat pentru returnarea bunurilor către vânzător vor fi suportate de vânzător.
5.9.
Cumpărătorul este îndreptățit în cazul nerelevării bunurilor de către vânzător în perioada specificată la punctul 5.2. din acești termeni și condiții pentru a se retrage din contractul de cumpărare și vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului deja plătit o parte din prețul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrarea retragerii din contractul de cumpărare prin transfer fără numerar în contul bancar al cumpărătorului desemnat de cumpărătorul.
- Prețul de achiziție
6.1.
Prețul de cumpărare pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare între vânzător și cumpărător este menționat în acceptarea comenzii (denumit în continuare „prețul de cumpărare”). În cazul în care prețul de cumpărare indicat în confirmarea de livrare a comenzii este mai mare decât prețul pentru bunuri identice menționate în oferta de comerț electronic în momentul trimiterii comenzii către cumpărător, vânzătorul va trimite cumpărătorului un mesaj electronic prin care se informează oferta un nou preț de achiziție în altă sumă. un nou contract de cumpărare, pe care cumpărătorul trebuie să îl confirme în mod explicit prin e-mail sau în scris pentru a încheia valabil contractul de cumpărare.
6.2.
Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare, inclusiv costul livrării bunurilor în numerar, respectiv. card de plată pentru colectarea personală a bunurilor, ramburs la locul de livrare a bunurilor, transfer fără numerar în contul vânzătorului specificat în acceptarea comenzii sau pe site-ul vânzătorului în momentul înainte de preluarea bunurilor, card de plată pe portalul de plată sau fără numerar prin PayPal.
6.3.
În cazul în care cumpărătorul plătește vânzătorului prețul de achiziție prin transfer fără numerar, ziua plății este considerată a fi ziua în care întregul preț de achiziție a fost creditat în contul vânzătorului.
6.4.
Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare pentru bunurile convenite în perioada specificată în contractul de cumpărare, dar nu mai târziu de momentul preluării bunurilor.
6.5.
În cazul în care Cumpărătorul nu plătește Vânzătorului prețul total de achiziție până la livrarea bunurilor pe Site și părțile nu au fost de acord să plătească prețul de achiziție pentru bunuri în rate, Vânzătorul are dreptul să refuze livrarea către cumpărătorul.
6.6.
Costurile asociate cu instalarea și livrarea mărfurilor nu sunt incluse în prețul de achiziție, iar vânzătorul nu este obligat să furnizeze aceste servicii cumpărătorului.
- Dobândirea dreptului de proprietate și transferul riscului de deteriorare a bunurilor
7.1.
Prin preluarea mărfurilor la locul convenit, dreptul de proprietate asupra bunurilor trece la cumpărător. Un cumpărător care nu îndeplinește definiția unui consumator prevăzută la alin. § 2 lit. a) din Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor și modificarea Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. cu privire la infracțiuni, astfel cum a fost modificată (denumită în continuare „Legea”), dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai la plata integrală a prețului integral de achiziție pentru bunuri.
7.2.
Riscul de deteriorare a bunurilor trece către cumpărător în momentul în care cumpărătorul sau un terț autorizat de cumpărător preia bunurile de la vânzător sau reprezentantul său autorizat să livreze bunurile sau dacă nu o face în timp , în momentul în care vânzătorul permite cumpărătorului să dispună de bunuri și cumpărătorul nu va prelua.
- Procedura de reclamație (răspundere pentru defecte, garanție, reclamații)
8.1.
În cazul unui defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul să îl elimine gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să elimine defectul fără întârzieri nejustificate.
8.2.
Cumpărătorul poate, în loc să remedieze defectul, să solicite înlocuirea mărfii sau, în cazul în care defectul se referă doar la o parte a mărfii, o înlocuire a piesei, dacă vânzătorul nu suportă costuri disproporționate din cauza prețului mărfii sau severitatea defectului.
8.3.
În loc să elimine defectul, vânzătorul poate înlocui întotdeauna bunurile defecte cu unele perfecte, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.
8.4.
În cazul unui defect al bunurilor care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea bunurilor în mod corespunzător ca un lucru fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile sau are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul defectelor remediabile, dar dacă cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător bunurile din cauza reapariției defectului după reparare sau pentru un număr mai mare de defecte.
8.5.
În cazul altor defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul bunurilor.
8.6.
Vânzătorul a instruit cumpărătorul despre drepturile sale, care decurg din stat. § 622 din Codul civil (punctele 8.1. Până la 8.3. Din aceste condiții comerciale și de reclamație) și drepturile care decurg din prevederile art. § 623 din Codul civil (punctele 8.4. Până la 8.5. Dintre aceste condiții comerciale și de reclamație) prin plasarea acestor condiții comerciale și de reclamație pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut ocazia să le citească înainte de a trimite comanda .
8.7.
Vânzătorul este responsabil pentru defectele bunurilor în conformitate cu reglementările aplicabile din Republica Slovacă, iar cumpărătorul este obligat să depună o plângere la vânzător sau la o persoană desemnată. Informațiile despre persoanele desemnate și punctele de service pentru service în garanție și post-garanție sunt furnizate pe spatele cardului de garanție sau vor fi furnizate de vânzător cumpărătorului la cerere prin telefon sau e-mail.
8.8.
Tratarea reclamațiilor este reglementată de procedura de reclamație valabilă a vânzătorului, adică art. 8 din aceste condiții de afaceri și reclamații. Cumpărătorul a fost familiarizat în mod corespunzător cu procedura de reclamație și a fost informat cu privire la condițiile și metoda de revendicare a bunurilor, inclusiv informații despre locul în care poate fi făcută reclamația și efectuarea reparațiilor în garanție în conformitate cu art. § 18 alin. 1 din Legea nr. 250/2007 Z. din. privind protecția consumatorilor și modificarea Actului Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. cu privire la infracțiunile modificate (denumită în continuare „Legea”) în perioada anterioară încheierii contractului de cumpărare prin plasarea acestor condiții de afaceri și reclamații pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut ocazia să le citească înainte de a trimite ordinea.
8.9.
Procedura de reclamație se aplică bunurilor cumpărate de cumpărător de la vânzător sub forma unui magazin electronic de pe site-ul magazinului electronic al vânzătorului.
8.10.
În perioada de garanție, cumpărătorul are dreptul de a pretinde de la vânzător răspunderea pentru defectele bunurilor cumpărate de la vânzător, pentru care producătorul, furnizorul sau vânzătorul este responsabil.
8.11.
În cazul în care mărfurile prezintă defecte, cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație la sediul vânzătorului în conformitate cu art. § 18 alin. 2 din lege prin livrarea bunurilor la sediul vânzătorului și livrarea către vânzător a unei declarații a voinței cumpărătorului de a-și exercita dreptul în conformitate cu punctele 8.1. la 8,5. a acestor condiții comerciale și de reclamație (denumită în continuare „Notificare de reclamație”), de exemplu sub forma unui formular de reclamație completat, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului. Vânzătorul recomandă asigurarea bunurilor atunci când le trimite pentru o reclamație. Vânzătorul nu acceptă ramburs. Cumpărătorul este obligat să precizeze cu adevărat toate informațiile solicitate în Notificarea reclamației, în special să indice cu precizie tipul și amploarea defectului în bunuri; cumpărătorul va preciza, de asemenea, care dintre drepturile sale care decurg din alin. Se aplică secțiunile 622 și 633 din Codul civil. Cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație la o persoană autorizată de producătorul bunurilor pentru a efectua reparații în garanție (denumită în continuare „persoana desemnată”). Lista persoanelor desemnate este dată pe cardul de garanție sau vânzătorul o va trimite cumpărătorului la cererea acestuia.
8.12.
Procedura de reclamație cu privire la bunurile care pot fi livrate vânzătorului începe în ziua în care sunt îndeplinite cumulativ toate următoarele condiții: a) livrarea notificării de plângere către vânzător, b) livrarea bunurilor revendicate de la cumpărător către vânzător sau persoana desemnată, c) livrarea către vânzător a codurilor de acces, parole etc. către bunurile revendicate, dacă aceste date sunt necesare pentru tratarea corectă a reclamației;
8.13.
Dacă obiectul reclamației este bunuri care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt instalate permanent, cumpărătorul este, pe lângă îndeplinirea condițiilor prevăzute la punctul 8.12 (a). a) și c) din aceste reclamații și condiții comerciale, el este obligat să furnizeze toată cooperarea necesară pentru inspecția bunurilor revendicate de către vânzător sau de către o terță parte desemnată de vânzător. Procedura de reclamație privind mărfurile care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt instalate permanent începe în ziua în care inspecția mărfurilor a fost efectuată în conformitate cu prima teză. Cu toate acestea, în cazul în care Vânzătorul sau un terț desemnat de acesta, în ciuda cooperării necesare furnizate de Cumpărător, nu asigură inspecția într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de 10 zile de la livrarea Notificării către Vânzător, procedura de reclamație începe în ziua livrării Notificării către Vânzător.
8.14.
Vânzătorul sau o persoană desemnată trebuie să elibereze cumpărătorului o confirmare a cererii pentru bunuri într-o formă adecvată aleasă de vânzător, de exemplu sub forma unui e-mail sau în scris, în care este obligat să indice cu exactitate a reclamat defecte ale bunurilor și informează din nou consumatorul cu privire la drepturile sale în conformitate cu punctul 8.1. la 8.3. aceste condiții comerciale și de reclamație (dispozițiile articolului 622 din Codul civil) și drepturile care decurg din punctul 8.4. la 8,5. a acestor condiții comerciale și de reclamație (prevederile § 623 din Codul civil). Dacă reclamația se face prin intermediul unei comunicări la distanță, vânzătorul este obligat să transmită imediat cumpărătorului confirmarea reclamației; dacă nu este posibilă livrarea confirmării imediat, aceasta trebuie livrată fără întârziere nejustificată, dar cel târziu împreună cu dovada plângerii; Confirmarea cererii nu trebuie să fie livrată dacă cumpărătorul are posibilitatea de a dovedi cererea în alt mod.
8.15.
Cumpărătorul are dreptul să decidă care dintre drepturile sale în conformitate cu art. § 622 și alin. Se aplică § 623 din Codul civil și, în același timp, este obligat să transmită imediat vânzătorului informații despre decizia sa. Pe baza deciziei cumpărătorului, care dintre drepturile sale în conformitate cu art. § 622 și alin. § 623 din Codul civil este aplicat de vânzător sau de o persoană desemnată obligată să stabilească metoda de soluționare a reclamațiilor conform prevederilor art. § 2 lit. m) din lege imediat, în cazuri mai complexe în termen de 3 zile de la începutul procedurii de plângere , în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării mărfurilor în termen de cel mult 30 de zile de la ziua procedurii de plângere. După stabilirea metodei de soluționare a reclamației, vânzătorul sau persoana desemnată se va ocupa imediat de reclamație, în cazuri justificate, reclamația poate fi soluționată ulterior. Cu toate acestea, soluționarea plângerii nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data plângerii. După expirarea termenului de soluționare a reclamației în zadar, consumatorul are dreptul să se retragă din contract sau are dreptul de a schimba bunurile cu bunuri noi.
8.16.
În cazul în care cumpărătorul a depus o cerere pentru bunuri în primele 12 luni de la încheierea contractului de cumpărare, vânzătorul poate gestiona cererea prin respingere numai pe baza unui aviz de expertiză sau a unei opinii emise de o persoană autorizată, notificată sau acreditată sau opinia unei persoane desemnate (denumită în continuare „evaluarea expertă a mărfurilor”). Indiferent de rezultatul evaluării profesionale, vânzătorul nu poate solicita cumpărătorului să plătească costurile evaluării profesionale a bunurilor sau alte costuri legate de evaluarea profesională a bunurilor.
8.17.
În cazul în care cumpărătorul a formulat o reclamație privind produsul la 12 luni de la încheierea contractului de cumpărare și vânzătorul a respins-o, persoana care a tratat reclamația este obligată să precizeze în documentul de tratare a reclamațiilor căruia cumpărătorul îi poate trimite bunurile pentru evaluare profesională . În cazul în care cumpărătorul trimite mărfurile pentru evaluarea expertului către persoana desemnată specificată în documentul privind gestionarea reclamației, costurile evaluării de către experți a mărfurilor, precum și toate celelalte costuri aferente suportate în mod intenționat vor fi suportate de vânzător, indiferent a rezultatului evaluării experților. În cazul în care cumpărătorul dovedește prin evaluare profesională responsabilitatea vânzătorului pentru defectul pretins al mărfii, el poate depune din nou o reclamație; perioada de garanție nu expiră în timpul evaluării profesionale a bunurilor. Vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului în termen de 14 zile de la data depunerii reclamației, toate costurile suportate pentru evaluarea profesională a bunurilor, precum și toate costurile aferente suportate în mod intenționat. O cerere retrimisă nu poate fi respinsă.
8.18.
Garanția nu acoperă defectele pe care cumpărătorul a fost sesizat de vânzător la momentul încheierii contractului sau despre care, având în vedere circumstanțele în care a fost încheiat contractul de cumpărare, trebuie să fi știut.
8.19.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a înlocui bunurile defecte cu alte bunuri perfecte cu aceiași parametri tehnici sau mai buni, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.
8.20.
Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele bunurilor:
- a) dacă cumpărătorul nu și-a exercitat dreptul privind răspunderea vânzătorului pentru o defecțiune a bunurilor până la sfârșitul perioadei de garanție a bunurilor,
- b) dacă defectul mărfii este o deteriorare mecanică a mărfii cauzată de cumpărător,
- c) dacă defectul mărfurilor a fost cauzat de utilizarea mărfurilor în condiții care nu corespund cu intensitatea, umiditatea, influențele chimice și mecanice ale acestora la mediul natural al mărfurilor,
- d) dacă defectul mărfurilor a fost cauzat de manipularea necorespunzătoare, service sau neglijarea îngrijirii bunurilor,
- e) dacă defectul mărfurilor a fost cauzat de deteriorarea mărfurilor prin încărcarea sau utilizarea excesivă, încălcând condițiile specificate în documentație sau principiile generale de utilizare normală a mărfurilor,
- f) dacă defectul mărfurilor a fost cauzat de deteriorarea mărfurilor cauzate de evenimente inevitabile și / sau imprevizibile,
- g) dacă defectul mărfii a fost cauzat de deteriorarea mărfurilor prin distrugerea accidentală și deteriorarea accidentală,
- h) dacă defectul mărfurilor a fost cauzat de o intervenție neprofesionistă, daune cauzate de apă, foc, electricitate statică sau atmosferică sau altă intervenție de forță majoră,
(i) dacă defectul bunurilor a fost cauzat de o interferență cu bunurile de către o persoană neautorizată. Dacă expedierea nu este completă, resp. în cazul unor defecte aparente, cumpărătorul poate stabili controlul transporturilor pentru livrarea mărfurilor și care a notificat reprezentantul Vânzătorului în conformitate cu secțiunea 5.9 din prezentul regulament, reclamațiile ulterioare de acest fel vor fi acceptate numai dacă cumpărătorul dovedește că defecte în momentul preluării de către cumpărător.
8.21.
Vânzătorul este obligat să trateze reclamația și să înceteze procedura de reclamație într-unul din următoarele moduri:
- a) prin predarea bunurilor reparate,
- b) schimb de bunuri,
- c) rambursarea prețului de achiziție a bunurilor,
- d) plata unei reduceri rezonabile la prețul bunurilor;
- e) o invitație scrisă pentru a prelua performanța specificată de vânzător,
- f) prin respingerea motivată a cererii pentru bunuri.
8.22.
Vânzătorul este obligat să elibereze un document scris cumpărătorului cu privire la metoda de determinare a gestionării reclamației și a soluționării reclamației în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației în persoană, prin poștă sau curierat sau serviciul de livrare furnizor. Vânzătorul va informa cumpărătorul despre rezultatul gestionării reclamației imediat după încheierea procedurii de reclamație prin telefon sau e-mail și în același timp va fi împreună cu bunurile, resp. dovada gestionării reclamațiilor livrată prin e-mail.
8.23.
Perioada de garanție este de 24 de luni de la data livrării bunurilor, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă de garanție diferită pentru cazuri specifice. Transportat de nutriție sport produse , produse alimentare în coșuri cadou și hrană pentru animale au o durată minimă de viață de raft de mai mult de 2 luni înainte de data de expirare, în cazul datei de expirare mai scurtă, contactele de vânzător cumpărătorului prin telefon sau e-mail , iar transportul este trimis numai cu acordul cumpărătorului.
8.24.
Perioada de garanție este prelungită cu perioada în care cumpărătorul nu a putut utiliza bunurile din cauza reparației în garanție a bunurilor.
8.25.
În cazul unui schimb de bunuri cu unul nou, cumpărătorul va primi un document care să precizeze informații despre schimbul de bunuri, iar orice alte reclamații sunt aplicate pe baza contractului de cumpărare și a acestui document de reclamație. În cazul schimbului de bunuri cu bunuri noi, perioada de garanție începe să curgă din nou de la primirea bunurilor noi, dar numai pentru bunurile noi.
8.26.
În ceea ce privește un defect reparabil, reclamația va fi soluționată în funcție de decizia cumpărătorului conform punctului 8.15. aceste reclamații și condiții comerciale după cum urmează:
(a) vânzătorul se asigură că remedierea defectului; sau
(b) vânzătorul înlocuiește bunurile defecte.
8.27.
În cazul unui defect remediabil, cumpărătorul nu va stabili imediat, în conformitate cu punctul 8.15. din aceste reclamații și condiții comerciale, modul în care ar trebui tratată reclamația, vânzătorul va gestiona reclamația prin eliminarea defectului.
8.28.
În cazul unui defect care nu poate fi remediat, sau a unui singur defect reparabil repetitiv sau a unui număr de defecte remediabile diferite care împiedică utilizarea bunurilor în mod corespunzător ca și fără un defect, vânzătorul va, în funcție de decizia cumpărătorului în conformitate cu 8.15. din aceste reclamații și condiții comerciale, reclamația este următoarea:
(a) prin schimbul de bunuri cu alte bunuri funcționale cu aceeași performanță tehnică sau mai bună; sau
- b) în cazul în care vânzătorul nu poate schimba bunurile cu altul, va soluționa reclamația rambursând prețul de achiziție pentru bunuri.
8.29.
Tratarea reclamației se aplică numai defectelor specificate în Avizul de reclamație și în confirmarea revendicării mărfurilor conform punctului 8.14. aceste reclamații și condițiile comerciale.
8.30.
În sensul plângerii, apariția unui defect reparabil de mai multe ori este considerată a fi un defect reparabil recurent de mai multe ori.
8.31.
În scopul unei plângeri, apariția a mai mult de trei defecte remediabile diferite în același timp este considerată a fi un număr mai mare de defecte remediabile diferite.
8.32.
Dreptul cumpărătorului de a depune o cerere pentru o defecțiune a mărfii este după ce acesta și-a exercitat dreptul și a cerut vânzătorului să înlăture defectul în mărfuri conform punctului 8.1. dintre aceste reclamații și condițiile comerciale consumate și indiferent de rezultatul reclamației , orice re-aplicare a reclamației cu același defect unic (nu un defect de același fel) va fi respinsă.
8.33.
Prevederile art. 8 dintre aceste reclamații și condițiile comerciale nu se aplică în mod explicit entităților care nu îndeplinesc definiția consumatorului prevăzută la art. § 2 lit. a) din lege.
8.34.
Dacă consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a tratat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile, el are posibilitatea să se adreseze vânzătorului pentru reparare. În cazul în care vânzătorul răspunde la cererea de despăgubire într-un mod negativ sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la data expedierii sale, consumatorul are dreptul să depună o cerere pentru a iniția o soluție alternativă la litigiul său în conformitate cu prevederile § 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. cu privire la soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și cu modificările aduse anumitor legi. Subiectul relevant pentru soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor cu vânzătorul Innocent Store, sro este Inspecția Comercială Slovacă Bajkalská 21 / A, POBox č.29, 827 99 Bratislava sau o altă persoană juridică autorizată relevantă înregistrată pe lista entităților alternative de soluționare a litigiilor menținută. de către Ministerul Economiei din Republica Slovacă (lista este disponibilă la http://www.mhsr.sk); consumatorul are dreptul de a alege la care dintre aceste entități SAL să apeleze. Consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă la http://ec.europa.eu/consumers/odr/ pentru a prezenta o propunere alternativă de soluționare a litigiilor.
- Datele cu caracter personal și protecția acestora
9.1.
Părțile contractante au convenit că cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorului în ordinea numelui și prenumelui său, a domiciliului permanent, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail, în scopul echipării corespunzătoare și livrării Ordin.
9.2.
Părțile contractante au convenit că cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorului numele său comercial, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, numărul de identificare, numărul TVA (dacă este atribuit), numărul de telefon în scopul echipării corespunzătoare și livrării comenzii, dacă este o persoană juridică. și adresa de e-mail.
9.3.
Un cumpărător care s-a înregistrat în magazinul online poate verifica și modifica datele personale furnizate în orice moment, precum și poate anula înregistrarea după ce s-a conectat la site-ul web al magazinului electronic din secțiunea „Contul meu”.
9.4.
Vânzătorul notifică cumpărătorului că, în conformitate cu art. 6 (1) (a) (b) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (Regulamentul general privind protecția datelor), denumită în continuare „Regulamentul”), vânzătorul ca operator de sistem de informații va prelucra datele personale ale cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de cumpărare fără consimțământul său ca persoana vizată, deoarece prelucrarea datelor personale a cumpărătorului va fi efectuată de vânzător pentru executarea contractului de cumpărare în care cumpărătorul acționează ca una dintre părți.
9.5.
În conformitate cu art. 6 alin. 1 litera f) Vânzătorul poate dispune livrarea bunurilor comandate, resp. servicii către cumpărător, pe baza unui interes legitim de a prelucra datele personale ale cumpărătorului și în scopul marketingului direct și de a trimite la adresa de e-mail a cumpărătorului informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite, resp. . Servicii.
9.6.
Vânzătorul se angajează să gestioneze și să elimine datele personale ale Cumpărătorului în conformitate cu reglementările legale valabile din Republica Slovacă.
9.7.
Vânzătorul declară că, în conformitate cu art. 5 (1) (a) a) a písm. b) din Regulament, datele personale ale cumpărătorului vor fi obținute exclusiv în scopul menționat în aceste condiții comerciale și de reclamație.
9.8.
Vânzătorul declară că, în alte scopuri decât cele menționate în acești termeni și condiții și reclamații, va obține întotdeauna datele personale ale Cumpărătorului separat pe o bază legală adecvată și, în același timp, se va asigura că aceste date personale vor fi prelucrate și utilizate exclusiv într-un mod adecvat scopului pentru care au fost colectate. și nu le va asocia cu datele personale obținute în alt scop sau în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare.
9.9.
Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul va fi rugat să confirme bifând caseta înainte de a trimite comanda că vânzătorul l-a notificat într-un mod suficient, ușor de înțeles și de neînlocuit: a) datele sale de identificare, care sunt enumerate la art. 1. din aceste condiții de afaceri și reclamații care dovedesc identitatea vânzătorului, b) datele de contact ale vânzătorului, resp. persoana responsabilă vânzător, c) scopul prelucrării datelor cu caracter personal care este încheierea contractului de cumpărare între vânzător și cumpărător un temei legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, d) datele personale solicitate în scopul contractului de cumpărare și echipamente și comenzi de service adecvate, cumpărătorul este obligat să furnizeze, e) dacă prelucrarea se bazează pe art. 6 (1) (a) f) că interesul legitim pe care îl urmărește vânzătorul este marketingul direct, f) datele de identificare ale unei terțe părți, care este compania care livrează bunurile comandate cumpărătorului, respectiv. date de identificare ale altor destinatari sau categorii de destinatari de date cu caracter personal, dacă există, g) perioada de păstrare a datelor cu caracter personal, resp. criterii pentru determinarea acestuia,
9.10.
Vânzătorul declară că va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu bunele moravuri și va acționa într-un mod care nu contravine Regulamentului sau altor reglementări legale în general obligatorii și nici nu le va eluda.
9.11.
În conformitate cu Regulamentul, Vânzătorul furnizează Cumpărătorului, ale cărui date le prelucrează, cu următoarele informații: a) identitatea și datele de contact ale Vânzătorului și, după caz, reprezentantul Vânzătorului, b) datele de contact ale oricărei persoane responsabile, c ) scopuri de prelucrare pentru care sunt destinate datele cu caracter personal; baza legală a prelucrării, d) dacă prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. 1 lit. f) interesele legitime urmărite de către vânzător sau terțe părți e) destinatarii circuitului sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal, dacă este cazul, f) Dacă este cazul, informațiile pe care vânzătorul intenționează să transfere date cu caracter personal către o țară terță sau internațională organizație, g) perioada de păstrare a datelor cu caracter personal, resp. criteriile pentru determinarea acestuia, h) existența unui drept de a solicita vânzătorului accesul la datele sale personale și dreptul la rectificare sau ștergere sau restricționare a prelucrării sau drepturile de a obiecta la prelucrare și dreptul la portabilitatea datelor, i) dreptul de a reclama supraveghetorului j) informații cu privire la faptul dacă furnizarea de date cu caracter personal este o cerință legală sau contractuală sau o cerință necesară pentru încheierea contractului, dacă cumpărătorul este obligat să furnizeze date cu caracter personal, precum și posibilele consecințele nerespectării acestor date ; Cumpărătorul are dreptul de a obține de la vânzător o copie a datelor personale care sunt prelucrate și are dreptul de a obține toate informațiile de mai sus. Pentru orice copii suplimentare solicitate de cumpărător, vânzătorul poate percepe o taxă corespunzătoare costurilor administrative de realizare a copiei.
9.12.
În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul în conformitate cu punctul 9.11 în scris sau electronic și conținutul cererii sale arată că își exercită dreptul în conformitate cu punctul 9.11, cererea se consideră că a fost depusă în temeiul prezentului regulament.
9.13.
Cumpărătorul are dreptul să se opună vânzătorului împotriva prelucrării datelor sale personale, despre care presupune că sunt sau vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct, inclusiv profilarea în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct. În cazul în care Cumpărătorul se opune unei astfel de prelucrări, Vânzătorul va înceta prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct de la data livrării acestei obiecții către Vânzător, iar datele personale ale Cumpărătorului în cauză nu mai pot fi și nu vor fi prelucrate pentru astfel de scopuri.
9.14.
În cazul în care cumpărătorul suspectează că datele sale personale sunt prelucrate în mod nejustificat, acesta poate depune o plângere la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal din Republica Slovacă. Dacă cumpărătorul nu are capacitatea juridică deplină, drepturile sale pot fi exercitate de un reprezentant legal.
9.15.
Vânzătorul va lua măsurile adecvate pentru a furniza cumpărătorului toate informațiile menționate la punctul 9.11 într-o formă concisă, transparentă, ușor de înțeles și ușor accesibilă, formulată clar și simplu. Vânzătorul va furniza informațiile în format electronic sau în conformitate cu Regulamentul prin alte mijloace convenite cu cumpărătorul.
9.16.
Informațiile privind măsurile luate la cererea cumpărătorului sunt furnizate de vânzător cumpărătorului fără întârziere nejustificată, în orice caz în termen de o lună de la primirea cererii.
9.17.
9.17. Vânzătorul notifică acest Cumpărător că, datorită executării contractului încheiat, în timpul prelucrării datelor personale ale Cumpărătorului, se presupune că datele personale ale Cumpărătorului vor fi furnizate și puse la dispoziția următoarelor părți terțe, resp. cerc de destinatari:
Slovak Parcel Service sro, cu sediul social la Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31329217, înscris în Registrul Comercial al Judecătoriei Bratislava I, Secțiunea Sro, Dosarul nr. 3215 / B
IN TIME sro, cu sediul social la Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31342621, înscris în Registrul Comercial al Judecătoriei Bratislava I, Secția Sro, Dosarul nr. 4376 / B
Slovenská pošta, as, cu sediul social la Partizánska cesta nr. 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124, înscris în Registrul Comerțului al Judecătoriei Banská Bystrica, Secțiunea Sa, Insert nr. 803 / S Zásielkovňa sro, cu sediul social la Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava, IČO: 48136999, înscris în Registrul Comercial al Judecătoriei Bratislava I, secțiunea: Sro, numărul dosarului: 105158 / B Sisteme logistice generale GLS Slovacia sro, cu sediul social la Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, IČO : 36624942, înscrisă în Registrul Comercial al Judecătoriei Banská Bystrica, depart. Sro, vl.č.9084 / S EXO TECHNOLOGIES, spol. s ro, cu sediul social la Košická 6, 821 09 Bratislava, numărul ID: 36 485 161, înregistrat în Registrul Comerțului al Judecătoriei Bratislava I, secțiunea: Sro, numărul dosarului: 120490 / B GLS General Logistics Systems Hungary Kft ., cu sediul social la 2351 Alsónémedi, GLS Europe u. 2., ID: 13 09 111755 Eva Michaľanská, cu sediul social la Cottbuská 11 04011 Košice-Sídlisko KVP, ID: 35471891, numărul registrului comerțului: 803-11555, Biroul raional Košice
- Retragerea din contractul de cumpărare
10.1.
În cazul în care vânzătorul nu își poate îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul contractului de cumpărare din cauza vânzării de stocuri, a indisponibilității bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul de bunuri convenit în contractul de cumpărare a întrerupt producția sau a făcut modificări majore care l-au împiedicat pe vânzător de la îndeplinirea obligațiilor din motive de forță majoră sau dacă, chiar și cu toate eforturile care i se pot solicita în mod rezonabil, nu poate livra bunurile către client în perioada specificată în acești termeni și condiții sau la prețul specificat în comandă, vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul și în același timp este obligat să ofere cumpărătorului o performanță înlocuitoare sau posibilitatea cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare (anula comanda). În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare din motivele enunțate în acest punct al acestor reclamații și condiții comerciale, vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului plata în avans pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la notificarea retragere prin transfer către un cont desemnat de cumpărător. .
10.2.
Cumpărătorul este îndreptățit să se retragă din contractul de cumpărare fără a oferi un motiv în conformitate cu art. § 7 și următoarele. Actul nr. 102/2014 Coll. Cu privire la protecția consumatorului în vânzarea la distanță (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță”) în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, resp. de la data încheierii contractului de furnizare a serviciului sau a contractului de furnizare a conținutului electronic care nu este livrat pe un suport tangibil, în cazul în care vânzătorul și-a îndeplinit obligațiile de informare în temeiul art. § 3 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.
10.3.
În această perioadă, cumpărătorul are dreptul să despacheteze și să testeze mărfurile într-un mod similar cu achiziționarea obișnuită într-un magazin clasic „de piatră”, în măsura necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționalitatea mărfurilor.
10.4.
Perioada de retragere din contract începe să curgă în ziua în care cumpărătorul sau un terț desemnat de acesta, cu excepția transportatorului, preia toate părțile bunurilor comandate sau dacă
- a) bunurile comandate de cumpărător într-o singură comandă sunt livrate separat, din ziua preluării bunurilor care au fost livrate ultima dată,
- b) livrează bunuri formate din mai multe părți sau piese, din ziua preluării ultimei părți sau a ultimei piese;
(c) în baza contractului, furnizează bunuri în mod repetat pentru o perioadă specificată, de la data preluării primelor bunuri livrate.
10.5.
Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare, al cărui obiect este achiziționarea de bunuri chiar înainte de începerea perioadei de retragere din contract.
10.6.
Retragerea din contract trebuie făcută de către cumpărător în scris, într-o manieră care să nu ridice îndoieli cu privire la faptul că retragerea a avut loc, sau sub forma unei înregistrări pe un alt suport durabil sau folosind formularul, care formează anexa nr. 1 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații. Perioada de retragere din contract este considerată a fi menținută dacă notificarea de retragere din contract a fost trimisă vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei prevăzute la alin. § 7 alin. 1 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.
10.7.
Retragerea din contractul de cumpărare conform punctului de trecere al acestor afaceri și condițiile de reclamație trebuie să conțină informațiile solicitate sub forma retragerii din contractul de cumpărare, care formează Anexa nr. 1 din aceste condiții de afaceri și reclamații, în special identificarea cumpărătorului, numărul și data comenzii, specificația exactă a mărfii, modul în care vânzătorul trebuie să returneze performanța deja primită, în special numărul contului și / sau adresa poștală a cumpărătorului.
10.8.
Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, orice contract suplimentar legat de contractul de cumpărare din care s-a retras cumpărătorul este, de asemenea, anulat de la început. Nu este posibil să solicitați cumpărătorului costuri sau alte plăți în legătură cu anularea contractului suplimentar, cu excepția plății costurilor și plăților specificate la art. § 9 alin. 3, alin. § 10 alin. 3 și 5 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță și prețurile pentru un serviciu, dacă obiectul contractului este furnizarea unui serviciu și furnizarea completă a serviciului a avut loc.
10.9.
Cumpărătorul este obligat fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contractul de cumpărare să trimită bunurile înapoi la adresa sediului social al operatorului sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de către vânzătorul să preia marfa. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a propus să ridice marfa personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de acesta. Limita de timp în conformitate cu prima teză a acestui punct din acești termeni și condiții de afaceri și reclamație este considerată a fi respectată dacă mărfurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului.
10.10.
Cumpărătorul este obligat să livreze vânzătorului bunurile complete, inclusiv documentația completă, nedeteriorată, de preferință în ambalajul original și neutilizate.
10.11.
Se recomandă asigurarea mărfurilor. Vânzătorul nu acceptă ramburs. Vânzătorul este obligat fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 14 zile de la data livrării notificării de retragere către cumpărător să restituie cumpărătorului toate plățile primite de la acesta în baza contractului de cumpărare sau în legătură cu acesta, inclusiv transportul, livrarea și costurile și taxele poștale și alte. . Vânzătorul nu este obligat să restituie plățile către cumpărător în conformitate cu acest punct al acestor termeni și condiții înainte ca bunurile să i se livreze sau până când cumpărătorul dovedește returnarea mărfii către vânzător, cu excepția cazului în care vânzătorul sugerează că va ridica bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de acesta.
10.12.
Cumpărătorul suportă costul returnării mărfii vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să preia marfa. Acest lucru nu se aplică dacă vânzătorul a fost de acord să le suporte el însuși sau dacă nu și-a îndeplinit obligația prevăzută la § 3 alin. 1 litera i) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.
10.13.
Cumpărătorul este responsabil numai pentru reducerea valorii mărfurilor, care a apărut ca urmare a unei astfel de manipulări a mărfurilor, care depășește sfera de tratament necesară pentru a determina proprietățile și funcționalitatea mărfurilor. Consumatorul nu este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor în cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare cu privire la dreptul consumatorului de a se retrage din contract în conformitate cu § 3 alin. 1 litera h) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.
10.14.
Vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului prețul de achiziție al bunurilor în același mod ca și cumpărătorul utilizat în plata sa, cu excepția cazului în care este de acord cu cumpărătorul cu privire la o altă metodă de rambursare fără a percepe cumpărătorul în acest sens.
10.15.
În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și livrează vânzătorului bunuri utilizate, deteriorate sau incomplete, cumpărătorul se obligă să plătească vânzătorului:
(a) valoarea cu care a fost redusă valoarea mărfurilor în sensul alineatului § 457 din Codul civil în suma reală
- b) b) costurile suportate de vânzător în legătură cu reparația mărfurilor și restabilirea lor în starea inițială, calculate în funcție de lista de prețuri pentru serviciile post-garanție a mărfurilor. În conformitate cu acest punct al reclamației și condițiile comerciale, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului despăgubiri cel mult în cuantumul diferenței dintre prețul de achiziție al mărfii și valoarea mărfii în momentul retragerii din contractul de cumpărare.
10.16.
10.16. În conformitate cu alin. § 7 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță, cumpărătorul nu se poate retrage din contract, subiectul căruia sunt:
- vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale consumatorului, bunuri la comandă sau bunuri destinate în mod special unui consumator,
- vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau igienă și ale căror ambalaje de protecție au fost sparte după livrare,
- vânzarea de înregistrări sonore, înregistrări video, înregistrări sonore sau software de calculator vândute în ambalaje de protecție, dacă consumatorul a despachetat ambalajul respectiv;
- furnizarea de conținut electronic, altul decât pe un suport tangibil, dacă furnizarea acestuia a început cu consimțământul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea acestui consimțământ își pierde dreptul de a se retrage din contract.
10.17.
Prevederile art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații nu se aplică în mod explicit entităților care nu îndeplinesc definiția consumatorului prevăzută la art. § 2 lit. a) din lege.
- Dispoziții finale
11.1.
Dacă contractul de cumpărare este încheiat în scris, orice modificare trebuie să se facă în scris.
11.2.
Părțile contractante au convenit că comunicarea dintre ele va avea loc sub formă de mesaje e-mail.
11.3.
Prevederile relevante din Codul civil, Legea, Legea nr. 22/2004 Coll. Cu privire la comerțul electronic și la modificarea Legii nr. 128/2002 Col. Cu privire la controlul de stat al pieței interne în materie de protecție a consumatorilor și la modificarea anumitor acte, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 284/2002 Coll., Cu modificările ulterioare, și Legea nr. 102/2014 Coll. Despre protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.
11.4.
Aceste condiții comerciale și de reclamație intră în vigoare împotriva cumpărătorului prin încheierea unui contract de cumpărare.
11.5.
Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul va fi rugat să confirme bifând căsuța că a citit aceste condiții comerciale și de reclamație, le-a citit, le-a înțeles conținutul și este de acord cu acestea.
Anexa nr. 1 - Formular de retragere
Anexa nr. 1 - Formular de retragere
Anexa nr. 2 - Instrucțiuni privind exercitarea dreptului cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare
- Dreptul de retragere din contractul de cumpărare
Aveți dreptul de a vă retrage din acest acord de cumpărare fără a da un motiv în termen de 14 zile. Perioada de retragere din contract expiră la 14 zile din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dvs., cu excepția transportatorului, preluați bunurile. Când vă exercitați dreptul de a vă retrage din contractul de cumpărare, informați-ne despre decizia dvs. de a vă retrage din acest contract de cumpărare printr-o declarație clară (de exemplu, prin scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail) la Innocent Store, sro, Watsonova 1, 040 01 Košice, Republica Slovacă, e-mail: salut@innocentstore.ro, telefon: +421 948 898 373. În acest scop, puteți utiliza formularul eșantion pentru retragerea din contractul de cumpărare, care se află ca anexa nr. 1 condiții de afaceri și reclamații. Dacă sunteți interesat, aveți ocazia să completați și să trimiteți un eșantion de formular pentru retragerea din contractul de cumpărare sau orice altă declarație fără ambiguități de retragere din contractul de cumpărare, de asemenea, electronic, prin intermediul site-ului nostru web http://www.innocentstore.sk/support / odstupenie-od-zmluvy /. Dacă utilizați această opțiune, vom confirma imediat acceptarea retragerii din contractul de cumpărare prin e-mail, resp. pe un alt purtător durabil. Perioada de retragere din contractul de cumpărare se menține dacă trimiteți o notificare cu privire la exercitarea dreptului de retragere din contractul de cumpărare înainte de expirarea perioadei de retragere din contractul de cumpărare.
- Consecințele retragerii
În cazul retragerii din contractul de cumpărare, vom rambursa toate plățile pe care le-ați efectuat în legătură cu încheierea contractului de cumpărare, în special prețul de achiziție, inclusiv costul livrării bunurilor către dvs. Acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare dacă ați ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină metodă standard de livrare pe care o oferim, nici costurilor serviciilor suplimentare, dacă acestea au făcut obiectul unui contract și dacă au fost furnizate integral. Plățile vă vor fi rambursate fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care primim notificarea de retragere din acest contract de cumpărare. Acestea vor fi plătite în același mod în care ați folosit-o pentru plata dvs., cu excepția cazului în care ați acceptat în mod explicit o altă metodă de plată, fără a percepe taxe suplimentare. Plata pentru bunurile achiziționate vă va fi plătită numai după livrarea bunurilor returnate la adresa noastră sau la prezentarea unui document care dovedește returnarea bunurilor, oricare ar fi primul. Trimiteți bunurile înapoi la noi sau aduceți-le la adresa sediului social al companiei fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data exercitării dreptului de retragere din contract. Perioada este considerată a fi respectată dacă returnați bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Costurile directe de returnare a bunurilor sunt suportate de dvs. Vă rugăm să rețineți că, în cazul retragerii din contractul de cumpărare, sunteți responsabil pentru orice reducere a valorii mărfurilor datorată manipulării în perioada de la livrarea acestuia până la momentul returnării într-un mod diferit de cel necesar pentru a determina natura, proprietățile și funcționalitatea mărfurilor.